Tuesday, March 20, 2012

Råttan: Återkomsten: Listan

Var hälsade, ärade läsare! Jag tänkte bryta hiatus-trenden och göra min återkomst innan ett år passerat, så nu är jag här. Saknaden av Pawped C. drar mig alltid tillbaka, och jag hoppas att Alien också känner så. Eftersom det var ett tag sedan sist tänkte jag inleda med att systematiskt lista allt nytt i mitt liv!

Jag har...
  • Skaffat en ny frisyr.
  • Lärt mig hantera en pletora av dödliga vapen och stridstekniker.
  • Gift mig med Rihanna och Amy Reid på samma gång.
  • Tillsammans med Ab planerat världshistoriens absolut mest storartade spelserie.
  • Tvingats att ha sex med Carmella Bing för att få använda henne som flotte för att undkomma en öde ö.
  • Spelat många spel.
  • Sett många filmer och serier.
  • Insett att Jessica Albas storhetstid till slut är förbi, men att hon fortfarande ligger högt på listan.
  • Lyckats stävja ett uppror i det lilla landet jag härskar över.
  • Utfört ett folkmord (se ovan).
  • Till slut fått reda på att Abducted Aliens penis mäter över 25 centimeter i slakt tillstånd.
Mycket mer än så tänkte jag inte skriva i dagens inlägg. Jag återkommer under veckan med rapport om hur mitt nya dubbelgiftermål fungerar i vardagen. Tills dess:

Ow Rev-oh-are!


No comments:

Post a Comment