Sunday, May 29, 2011

En bikinilös värld

Hell, och väl mött, kära jordlingar. Ab Alien har återvänt till galaxen, än en gång! Jag har mängder med makalösa berättelser att dela med mig av, men innan jag gör det, har jag något viktigt att förtälja. Känner ni till begreppet "BBW"? Om ni gör det, så gråter jag för er. Om inte, så bered er på att förlora den ungdomliga oskuld som ännu skiner i era ögon.

Jag ska berätta sagan om Carmella Bing för er. En skådespelare med ena foten i nöjesindustrin, så att säga. En gång i tiden var hon behaglig att skåda. En glädje att skåda, skulle man kanske till och med kunna säga. Åren har emellertid inte varit till damens fördel. Detta är resultatet av två googlesökningar:


Före:


Efter:


Notera att efter-bilden är extremt liten. Detta för att skona era ögon! Som ni märker är även jag barmhärtig då och då.

Nå, att det är ett remarkabelt förfall kan vem som helst se. Då är frågan: varför? Varför sker sådana förfall? Graviditet? Narkotika? Idioti? Oavsett svaret, så är det givetvis oacceptabelt. Ett så pass gravt disciplinärt brott är fel - i synnerhet när det handlar om en vacker kvinna.

Just mulli... förlåt, fetma, är något som jag brinner för. Brinner för att utrota. Fetma gör dig inte lycklig. Fetma gör inte att din kropp fungerar bättre. Du duger inte som du är, utan faktum är att du skulle vara betydligt mer duglig i en smal, vacker kropp. Du kan inte rå för ditt ansikte (särskilt mycket, i alla fall), men se för Råttans skull att din BMI ligger på en acceptabel nivå. Annars blir det inga bikinibilder!

No comments:

Post a Comment