Wednesday, April 29, 2009

I've paid for fifteen or more, but my guts can't take many more

Lyckligtvis är mina händer inte fästa vid mina jeans.

Kvällen till ära har jag införskaffat sexton flaskor öl, men nu efter fyra stycken börjar magen redan säga ifrån. Detta är ytterst förkastligt då vädret är tämligen gott och altanen nystädad. Vem kunde tro att ett sådant fabulöst och avslappnat leverne likt mitt kunde kräva denna hutlösa buksmärta redan efter några år? Givetvis sörjer jag inte över detta utan planerar att som alltid låta läkarvetenskapens sinnrika uppfinningar vårda min klandervärda kropp.

Det här är den kemiska strukturen för substansen Omeprazol (finns i läkemedlet Losec) som hämmar magsyrorna.

Jag fick mig en tankeställare efter Abs påstående om bröstfixering för några dagar sedan. Visst har det varit en hel del bröst från min sida, men faktum är att jag värderar den kvinnliga sätesregionen minst lika mycket som barmen. Som fanatiker av den kvinnliga fysiken kan jag uppskatta i princip alla kroppsdelar beroende på vad som bjuds. Vad sägs om ett par oskyldiga ögon, en toppig, söt näsa med några få fräknar på, ett par fylliga och lustsprudlande läppar, välplacerade kindben eller ett leende att dö för? Eller två välformade axlar som håller sig i rätt vinklar och inte är för stora eller för små? Allt går att gilla, och utifrån mina diverse kriterier har jag satt ihop en potentiell drömkvinna:

Är hon inte ytterst vacker? Jag kallar henne för Jekaluvi.

Följande googlesökningar krävdes för att sätta ihop bilden:
  • Jessica Alba cute face
  • vida guerra ass
Övrigt material fanns i mina mottagna filer!

Det var allt från råttan denna vackra onsdagskväll. Losecen verkar ha kickat in sen jag började författa inlägget, så nu placerar jag mig åter på altanen med en kall heineken och en cigg och mår allmänt "gott". Ha en fortsatt trevlig kväll, mina älsklingar!



No comments:

Post a Comment