Wednesday, April 8, 2009

whenever you want

Jag, Abducted Alien, fick två intressanta epostmeddelanden i dag (i natt). Det ena var från reneefanada@gmail.com, en för mig okänd robot, och löd så här:

"whenever you want

okay bye".

Spännande.

Det andra var ett erbjudande (massutskick) från Tobias Bjarneby om att få fem nummer av LEVEL till ett reducerat pris. Jag har inte läst någon spelblaska på flera år, så det kanske är värt att pröva på nytt.

Lite märkligt att det är "Sveriges bästa speltidning" när deras upplaga endast är 9800 ex. Super PLAY, å andra sidan, har 12800... och PC Gamer är störst med 20400 exemplar, vilket ändå inte är mycket i magasinsvärlden. Med tanke på att upplagorna minskar stadigt borde de vara något oroade, och det går att fundera över ifall det verkligen finns plats för så många speltidningar i Sverige. Egentligen är det nog bara PC Gamer som har tillräckligt med läsare för att överleva i det långa loppet.

För övrigt visste jag inte ens om att jag var medlem på Loading. Man lär sig något nytt varje dag.

No comments:

Post a Comment