Friday, April 10, 2009

Vackra spelhyndor

Givetvis har du rätt, kära Ab. Olivia Munn är en ytterst sensuell kvinna. Å andra sidan kan jag tycka att det är lönlöst att börja lista dylika kvinnor till höger och vänster, vilket är förklaringen att jag bara postade om Jessica Chobot. Hon måste ju på något plan anses som gräddhyllan av alla dessa spelhyndor, inte sant? Skulle kunnat postat massvis med kvinnor från olika spelsammanhang i mitt förra inlägg annars, men vad var syftet? Ytterst potent ögongodis förvisso, men vår fantastiska blogg har andra syften och mål också, inte sant?


Amanda Mackay från Gametrailers. Minns att hon förde en intervju med James Rolfe där han sylar en penna på henne i studion.



Layla Kayleigh... Ytterligare en programledarhynda? Det rör mig inte i ryggen när jag skådar de där ytterst fasta låren och hennes gyllenbruna solbränna. Jag kan nästan känna smaken från kokosnötsoljan hon smörjt in sig med.

Jag tycker att min och Abs blogg har utvecklats till något väldigt underhållande de senare dagarna. Vi har skiljda intressen och varsin approach till bloggandet som jag tycker ger bloggen en he del nyttig variationsrikedom!

Nu ska jag dra några lajns och därefter spela The Last Remnant, tror jag.

Farväl, för nu, kära läsare!

No comments:

Post a Comment