Wednesday, May 6, 2009

Planetens vackraste kvinnor är mulatter

Jag är lite smått lyrisk under tiden jag skriver detta inlägg. Är hon inte fruktansvärt vacker?


Årets Playmate of the Year går under det söta namnet Ida Ljungqvist. Hon är en ypperligt vacker kvinna på alla sätt och vis, som bilden ovan så tydligt visar. Förutom ett sött och otroligt attraktivt ansikte besitter hon också ett par ytterst stora, välformade bröst och dessutom en välformad bakdel som tack och lov är lite matig. Det är inte ofta jag (Rat) blir så här imponerad, men hon är verkligen en perfekt kvinna! Fröken Ljungqvist är född i Tanzania till en svensk far och en inhemsk mor och talar både flytande swahili och svenska. Hennes extremt sköna, exotiska anlete är ännu ett perfekt exempel på att etniska blandningar mellan afrikaner (negrer) och kaukasier (vita) kan resultera i osannolikt vackra kvinnor. Ett annat exempel på en blandkvinna som kan göra mig bindgalen med sin blotta uppenbarelse är Barbadosskönheten Rihanna.

Vad kan vi konstatera i övrigt då? Planetens vackraste kvinnor är mulatter? Ja! 1992 var en synnerligen gott år? Ja! Weeds är en hyfsat bra serie? Ja, vi säger väl så.

Det var allt för nu, mina vackra läsare!

No comments:

Post a Comment